Tröttheten.

Jag är trött och seg i hela huvudet. Konstigt?
Nej, inte speciellt. Efter en vecka utan sömn på natten, så är man inte så pigg.
Inte jag i alla fall..

Men det spelar ingen roll nu.
Håller på att städa för fullt. Vilket jag gjort hela veckan. Haha.
Tar lite i taget, så slipper man tröttna. Alla rum är i alla fall dammsugna.
Bara tvättid och städ av badrum kvar. Skönt! : )


Och idag kommer äntligen min fina, underbara, vackra, älskade karl hem. Jävlar vad jag har saknat honom.
Nu har han varit bort lite mer än en månad tror jag. Bajs på det.
Men skönt att få hem honom, även fast det bara är för helgen. Men ändå. =) Alltid något! <3

Och imorgon kommer äntligen min gris hem! Jävlar vad jag saknat honom. En vecka är alldeles för lång tid.
Bajs.
Men, men. Jag ska pussa sönder honom,  för att sedan pussa ihop honom igen! ^^

Nej. Fortsätta städa nu.
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0