Semlor

Frossat två små semlor idag, så jävla gott!
Ringde syster imorse, efter jag lämnat grisen på dagis. Och hon var supersugen på just semlor.
Och jag behövde till affären, så gick hem till henne på en kopp först och sedan traskade vi iväg till affären.
Sedan vart det hem och trycka i sig en jävla massa potatisgratäng och glo på skilda världar.

Tog sedan en sköön och jävligt varm dusch och traskade bort till syster igen.
Hon hade bakat "hastbullar", kardemummabullar. Som vi gjorde till semlor. =)
Nomnomnom! Så Jävla gott!!

Sen vart det iväg och hämta en lycklig gris på förskolan. =)
Älskar att han blir så glad när han ser mig, ger ifrån sig ett glädjetjut och jag får en stoor varm kram av honom.
Sedan har han fullt upp hela vägen hem för att hinna med att berätta dagen i detalj! Han älskar verkligen förskolan! =) Det gör mig glad.

Sen vart det mellanmål och slötitta på tv och busa och leka. Som alltid.
Sen kom morbror J hit och spelade hockey och fotboll med den lille grisen. För övrigt ligger de och läser nu. Mys!
Syster hann även hon hit en sväng och kollade på tjockistv medan grisen och J spelade landskamp i vardagsrummet. (Grisen=Sverige, Morbror J=Norge.)

htd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0