Otursdag?

Trots en lite jobbig dag. Så känns det ändå bra. Och det är ju bra, right?

"Dagen" började med att inte kunna sova ordentligt. Vaknade till och från utan anledning.
Klockan Sju får jag ett sms, förstod direkt att det var jobbet. Och jo, mycket riktigt.
Så fick hoppa in 9-18 idag. Kul när man inte sovit ordentligt?

Precis innan jag skulle väcka lillgris, så kom han in till mig.
Sätter knät rätt på mina glasögon, knak sa det.
Hur dum får JAG vara? Lägga glasögonen i sängen. Pfft. Vanegrej sedan jag var liten I guess.

Så ja. Dagen började ju fint.
Lämnade grisen på dagis. Och gick till jobbet.
Kom då på att jag enbart hade en snus kvar. Jävla skit.
Men det var ju bara att le och se glad ut.

Förmiddagen gick snabbt. Jag älskar förmiddagar på jobbet.
Mysigt, finns mycket att göra och alla är på bra humör, inklusive mig själv.
Fick även ett samtal från skolan jag försökt ringa, så ska dit på möte på tisdag. Jag håller mina tummar för att det känns rätt efter mötet också. Och självklart hoppas jag på att jag får börja plugga om ett tag! :)

Gick hem på lunch och hem till syster på en kopp. För att sedan komma tillbaka till jobbet.
När jag slutade vart det promenad till dagis och hämta en fotbollsspelande gris!
Sen hem och fixa kvällsmat och sedan stopp i säng med honom.
Så nu sitter jag här och har varvat ner med tjockistv och nu ska jag lägga mig.

Imorgon blir det till optikern, sedan ska grisen och jag gå och bada tror jag! :)
Bye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0