hos fader.

Sitter hemma hos min fader nu. Varit nere på stan och gjort lite ärenden.
Den här veckan har inte bjudit på något speciellt, förutom att jag bestämt mig för att söka in till skolan då.
*Håller tummarna för att det ska gå som jag vill*

Grisen har gått till förskolan och jag har underhållit mig med att spela spel med systrami. Annars inget speciellt.
Eller jo, vi åkte skridskor igår. Min lille kille är verkligen superduktig!
Önskar att jag hade haft min telefon, så man hade kunnat knäppa kort. Men icke. Den är fortfarande på lagning. Suck! Hoppas på att få hem den snart.

Saknar min stora kärlek i livet också. Bajsigt. men men. Det är som det är.
Vet vilket datum jag har att se fram emot i allafall, eller ja. Jag vet två datum.
För han kommer hem när vi firar tre år tillsammans. <3 Och förlovade i två! =D Galet, galet!
Han kommer även hem en sväng innan det såklart. Myspys! Har jag aldrig pussat sönder någon, så lär jag ju göra det då. Haha. =)

Nej. nu ska jag vara social.
Nu fick jag en tidningshatt av Zion. Fin känner jag mig... inte! Hahah-
gdagdds
(Så jävla snygg, speciellt med tejpade glajor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0