Fin helg =)

dfsaf

Haft en superfin och härlig helg med Tina! :)
Det får snart göras om! <3

fredagen åkte jag och grisen ner på stan för att möta upp Tina vid bussarna.
Skulle passa på att handla lite innan, så vi gick in på affären en snabbis innan bussen skulle komma, dock kom bussen tidigare och vi träffades av en slump inne på affären. Haha.
Sedan vart det hem och göra iordning mat. Kycklinggryta! :)
Efter det kom morbror och hämtade Zion.

Vi satt och glodde på lite kort och tjötade en stund, innan vi kom på att det krävdes ju bannemej en utgång!
Ringde krogen och hörde om det var okej att Tina kom in (hon fyller 20 i år och det var 20års åldersgräns), de tyckte att det var lugnt.
Så då vart det till att göra sig iordning och dricka lite.
Spelade "jag har aldrig" och fnissade som tokar innan vi drog iväg till krogen.
Dock vart det nog någon grogg för mycket för oss båda här hemma. Haha.

Kom till krogen och efter en timme var det dags för oss att åka hem. Haha.
Tinisfinis var alldeles för onykter. Hahahaha, men jävlar vad kul vi hade det!

Vaknade upp på lördagen och var otroligt sega. Dock ingen bakfylla för min del, bara trött. ^^
Låg och glodde på skilda världar och lite mer filmer hela dagen. Samt åt en jävulskt god pizza! :)

söndagen var vi fortfarande sega, så fortsatte filmkollandet hela dagen.
När grisen kom så sa han att jag varit borta länge och att han längtat efter mig! Tokunge, det var ju han som var borta och han hade mer än gärna fått komma på lördagen om han ville! Haha. :)
Men han har så fullt upp hemma hos morbror med fotboll, åka spark, pulka och bara bli bortskämd. (Precis som jag vart där när jag var liten. haha.)
Grisen la sig för kvällen och sedan fortsatte filmkollandet. :)

Och idag vaknade jag och grisen i lagom tid, strax innan åtta. Skuttade upp och gjorde iordning frukost.
Fick sms av karln som hade tråkigt på jobbet. Så pratade med honom en långstund. Myspys! <3
Sedan vart det att väcka Tina, så hon fick äta frukost innan vi drog ner till stan.

Gick runt och kikade en stund. Och i en affär hittade Tina en karl som hon vart betuttad i! Haha.
Gick och fikade och vart grymt besvikna. Varken negerbollen eller latten var god! Misslyckat!
Dock var Zion nöjd över sin dammsugare (vilken unge tycker att sådana är goda, förutom han? Haha.).
Träffade Marielle en snabbis innan vi skulle lämna Tina vid tåget också!
Grisen hittade en söt tant som han skickade slängpussar till också. Haha. Ja, det gäller ju att välja mognare damer... Eller ja, snarare övermogna! xD

Sa hejdå till Tina och begav oss till stan igen.
Mötte upp Marielle och spatserade runt på stan en stund innan hon skulle hem.
Då gick vi och köpte korv m. bröd och gick till affären.
Efter det vart det hem och mysa framför tvn en stund! =)

Så ja.. vart en mycket trevlig helg! =)
Nu sitter jag och väntar på att torktumlaren ska bli klar, sedan ska jag sooooova.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0