Året som har gått!

Mitt 2-0-1-1

Trots motgångar, så måste jag säga att det här året har nog varit ett av de bästa.

Januari
Planerade för fullt flytten till mitt paradis på jorden.
Vart skulle vi bo? Hur skulle allting bli?
Det var riktig lycka. (Fick ett ja om att jag fick flytta i dec 2009)

Februari
Påbörjade packandet av lite saker i lägenheten.
För övrigt hände väl inget speciellt. Förutom att jag tänkte massor.

Mars
Flyttade till mitt paradis på jorden. Och bara njöt av det.

April
Kollade på lägenheter och hade möten med soc stup i kvarten.
Firade två år tillsammans med karln, samt ett år som förlovade. =) Åt middag på restaurang och hade trevligt! :)
Grejade med morbrors ved och bara hade det mysigt.
Skrev på kontrakten på lägenheten och ansökte förskola till grisen.

Maj
Flyttade in i vår lägenhet!  =)
Gick på bio med karln och somnade som en stock en kvart in i filmen! ^^
Grisen tappade sin napp i toaletten och med det så slutade han använda napp! : )

Juni
Älskade Stella blev en del av vår familj.
bdfh
Gjorde intro på mitt jobb! = )
Tog även årets första bad utomhus med grisen!

Juli
Fick hem våra ormbebisar, som även kläcktes i början av Juli =)

Fick avliva vår älskade Stellabellabus. Hemskt! Ångest över det än idag.
Var på Furuvik med grisen, pappa och hans fru. Underbar dag med kamelklappning och karusellåkning! <3
Åkte på öroninflammation (läkare skrattar åt mig, eftersom att det är en "barnsjukdom" ;))
Inhandlade 3par nya skor!
Fyllde 22år!
Fick finaste komplimangen av grisen "Mamma du är så fin när solen lyser på dig".

Augusti
Den årliga festen hos mor, så jävla trevligt och underbart. Som de andra åren! :)
Fick ormarna att äta.
Åkte på kryssning med karln, grisen, papps och hans fru. Underbart!

September
Inskolning av lillgrisen! Gick superbra!
Karln och grisen fyllde år! (22 och 3) : )

Oktober
Fick en ny soffa av familjen Å! Uppskattades mycket!

November
Fick besök av svärmor och karlns bror. Mycket uppskattat!
Vart gräsänka, och jävlar vad jag saknar min karl, min vackra fästman, min själsfrände!
Första snön kom!

December
Plockade fram alla julsaker, luciafirande på dagis.
Firade jul hos syster och sedan morbror!
Firade nyåret hos syster




Allt som allt har jag haft ett helt underbart år. Med många skratt och även tårar.
Och jag ser bruralt mycket fram emot ett nytt underbart år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0