Tokunge

Hihi, inatt när jag pluggade (ja, jag tog mig i kragen och gjorde en uppgift igår/inatt) fick jag fnissa åt lillgris.
Han har fått mina "prata-i-sömnen-gener".
Inatt var det tre svängar med prat innan jag gick och la mig.

Första gången sa han "Mamma, jag älskar dig".
Sötplupp och mammahjärtat smälte flera gånger om.

Näst på tur:
"Mamma, vet du hur man gör ett hål?"
-Nej, hur gör man då?
"Man tar en sten...."
- Jaha, hur gör man sedan då?
"Då tar man en till.."
- Okej, och sen då?
"Sen är det klart"

Så ja. Nu vet jag hur man gör ett hål. Perfekt.

Sen ropade han en gång till.
"Mamma, kan du göra mig en tjänst?"
- Ja, det är klart jag kan.. vadå?
"En tjänst bara..."


hihi... min älskade lilla tok. :)

(en gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0