Svammel.

Hmm. Börjar få ont i rumpan.
Ja, alltså.... Jag sitter på golvet i hallen.
Sonen ligger i badet och jag vägrar låta han vara utan uppsikt då.
Så, här hamnade jag. Spelar lite onödiga spel och väntar på att han ska ha badat klart.

Dock verkar det inte som han ska tröttna. Han badar, badar, badar och badar.
Leker med pokémon, dinosaurier, polisbåt och mellan varven tar han även och övar lite simtag.



Idag mår jag bättre än igår, som tur är.
Men än är jag inte riktigt bra.
Karln, grisen och jag tog oss en tur ner till stan förut, kände då att jag kanske borde ha stannat hemma. Men, men... Lite frisk luft skadar väl aldrig?

Lillgris fick just en stor kallsup, han avslutade hostandet och började asgarva..
Ja, var han inte en fisk i sitt förra liv, så då vet jag faneme inte.
Han kan även ha varit ishockeyproffs, fotbollsproffs, riddare eller något annat som han anser är coolt.
Vad vet jag?
 
Nej, nu ska jag återgå till spelandet och tacka för mig.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0