Städ och julgransfix.

Sitter och tittar på det stökiga vardagsrummet, tvätten är i alla fall vikt. (Som jag skulle vikt förra veckan. Haha)
Ska sätta igång med städning, ommöblering, dammsugning och golvtorkande är det tänkt.
Jag har lovat lillgris att vi ska sätta upp julgranen idag. Puh.

Tänkte även sno med min morbror till affären och handla julmat, om han kommer och hälsar på efter jobbet idag. Så att det också är klart, hade varit skönt. Otroligt skönt.

Och ikväll blir det att fortsätta plugga. Ska försöka beta av minst en uppgift om kvällen den här veckan.
Så jag slipper studera medan min karl är hemma, umgås ju hellre med han måste jag ju villigt erkänna.
Allt ska vara klart senast 27/12 och det kommer jag hinna, för jag är ju bäst. haha.
Sedan börjar nästa kurs den 31. Yeay. Hälsopedagogik. Känner att det blir den tråkiga kursen efter den tråkiga. När får jag göra något intressant? ;)

Nej. Nu till kaffet och hänga upp tjocktröjor och byxor i klädkammaren, för det har jag faktiskt inte gjort än.
Sen blir det städa av bara tusan.
Önska mig lycka till. ;)

(okej, så stökigt är det inte... men ändå.)
 

(Jag har inte byggt ihop årets pepparkakshus än, men ni får talas med förrförra årets sålänge. haha)

Kommentarer
Postat av: Mams

Tänk på att du ska hinna andas oxå!
Kram

2012-12-18 @ 18:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0