Överanalysering, done!

Överanalyseringen klar för kvällen/natten. Pust!
Blir att forsätta med nästa uppgift under förmiddagen imorgon.
Sedan har jag bara en uppgift kvar att kladdskriva på. Men den tänkte jag göra efter jag renskrivit de andra.
Hitills är jag relativt nöjd med min analysering. Och det är ju rätt okej.
Kan även vara så enbart för att jag nu är trött och sliten, jag kanske tycker att det är skit imorgon när jag ska renskriva det? Vem vet... Det får morgondagen förtälja mig.

Imorgon blir det även att lämna sonen hos sin far. Puh. Blir så tomt i mitt mamma hjärta.
Men jag får tänka som jag brukar säga åt honom när han ska iväg.
"Om du kollar på månen, så vet du att det är samma måne som jag kollar på om kvällen."
Det känns inte lika långt borta då, inte för hans del i alla fall. Haha.

Nej, nu kryper jag ner i soffan och glor på lite tv. (Läs. sover.)
Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0