Sommarminnen

Eftersom att sommaren är påväg att ta slut, tänkte jag att ett sommarminne är på sin plats.

Jag tror på traditioner, det skapar oftast härliga minnen.
En grej som jag vill ha som tradition åt mig och min fina son är Furuviks djurpark/nöjesfält.
Lagom många djur, sådär lagom så att man inte hinner tröttna.
Lagom många karuseller, för flera åldrar (snarare längder).
Och sådär många lottstånd (eller ja, sådana stånd man kan vinna saker på), så man blir alldeles pillrig och glad.

Och precis som förra året, så åkte vi dit även igår.
Förra året var vi där med min far och hans fru.
Och i år var vi där med min morbror och min lillebror. Riktigt skoj hade vi!


gsfdg

fghdg

gdsfhbsf

gnmcb


fdgdxg

hfdhd

vdvs

gvds

bbtfj

hdttj

bdfb

hdttdj

nfv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0