Studierna

Studierna går framåt, jag känner på ett vis att jag borde lägga ner mer tid. Samtidigt vet jag att det egentligen inte behövs. Det är bara Plugghästen i mig som talar. Haha.
Från 9-14 sitter jag och pluggar i min gungstol, mysigt. Eller ja, jag tar några korta pauser där omkring också. Få tänka på något annat, så jag inte stirrar mig blind på det jag håller på med. Hitills har det gått bra i alla fall. :)

Imorgon är det dags att ta sig till skolan igen, 9-15.
Och det känns så jävla bra. Tror vi skulle ha lektion om regler och lagar. Om jag inte minns helt fel.
Haha. Men med mitt minne så vet man ju aldrig. ;)
 
Nej. Nu ska jag äta en glass och vänta på att halv åtta hos mig börjar.
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0