Slut på sommaren.

Nu börjar sommaren lida mot sitt slut. (eller ja, på vädret verkar det som att det bara börjat.)
Jag har bara två arbetspass på jobbet kvar nu, känns riktigt tråkigt faktiskt. Men kommer ju jobba kvar som timmis ändå. :) Så lätt blir de inte av med mig. ;)
På måndag börjar skolan och Lillgris börjar dagis igen.

Så ja.. det var den sommaren det! Men, men...


Sitter nu och äter gårdagens pizzarester och ska snart packa jobbväskan.
Blir ett 20timmars pass nu och ett lite kortare pass på söndag.
Så ja, jag vet ju vad jag har att göra nu i helgen. ;)

Och på söndag får jag äntligen pussas med min älskade lilla gris. Mammas hjärta.
Ska bli så skönt att allt återgår till det normala, våra rutiner och bara få umgås igen.
Första veckan blir det ganska långa dagar på dagis, men sedan ska jag inte vara så mycket i skolan. Utan kommer läsa hemifrån mestadels. Det vill säga, han kommer nog bara vara på dagis på förmiddagen medan jag pluggar. Så kan han och jag umgås på eftermiddagarna. Det blir nog bra! :)

Hoppas ni haft en riktigt bra sommar och står ut med min superkassa uppdatering.
Bloggappen fungerar inte på min telefon. Dags att byta portal? Mja, får väl se längre fram. ^^
Bye. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0