Tillbaka till verkligheten!

Borta bra, men hemma bäst?
Tillbaka till verkligheten!

Jag trivs som tusan hos mams, kusten har aldrig varit så underbar som nu när man inte bor där!
Men jävlar vad skönt det är när man kommit hem och allt återgår till min takt.
Har myst med karln dessutom, underbart. Och med Linnea såklart!
Och massa andra också givetvis!

Men nu när jag är hemma, så landar jag och återupptar från det jag lämnade.
Posten måste läsas, möten ska gås på, jobbas ska det göra också!

Påtal om jobbet. På Onsdag gör jag mitt första 24timmars pass. Pust!
Undra hur slut jag kommer vara när jag kommer hem?
9.00-9.15 morgonen därpå! Jösses säger jag bara. Haha.
Ledig resten av torsdagen och jobbar 9-15 på fredag.
Ska jag använda min helg till att ta det lilla lugna? Ja, jag tror baskemej det!
Om jag inte blir helt uppivarv och rastlös istället det vill säga. Vem vet, mitt hem kanske kommer skina när helgen är slut? Haha. Kan man våga hoppas på det? ;D haha.

Nej, nu ska jag slänga ikull mig på soffan, glo på skilda världar och vakna pigg imorgon!
För då ska jag hämta den nya telefonen. ....Har jag sålt min själ till djävulen när jag köpt mig en iphone?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0