Skrämd herre?

Kom just på en lite rolig grej som hände igår.
Jag sprang runt och städade när det knackade på dörren.
När jag öppnade, så stod det en ganska ung kille där.

Han såg nervös ut och sa bara "OJ!" och att han skulle lämna en inbjudan till rikets sal, sedan gav han mig en lapp och vände i dörren.
Jag förstod inte riktigt varför han reagerade så, ser jag så hemsk ut liksom? x)
Men när jag stängt dörren och vänder mig om, så inser jag att Zion hade stått bakom mig. Iklädd riddarrustning och med svärd. Haha.
Hoppsan tänkte jag och skrattade lite grann. När jag ser mig i spegeln insåg jag en till sak. Jag hade ett döskallelinne på mig och var väldigt svart under ögonen.
Hmm, undra vad han trodde om oss egentligen? ;D

Andra gången i mitt liv som jag "skrämmer" jehovas.
Förra gången var jag 16år tror jag. Då tuppkam, uppochnedvända kors, vitsminkad i ansiktet och pentagram var en del av min vardag. Hoppsan hejsan. Ungdomen är svart och svår.. right? ;)

Jag som är en social och trevlig person, vad är jag att bli nervös över? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0