Sideklipp?

Mina sidecuts är inte "cuts" längre. Det är mer sideklipps.
Håret växer som ogräs. Kanske dags att ta fram trimmern och göra det alldeles för kort istället? Mja. Kanske det kanske.
Man märker hur det artar sig. ^^

rtewgs



Påtal om något annat, så har jag haft en superbra dag idag.
Vart riktigt löjligt glad, Lillgrisen också. :')
Är han glad, så är jag glad å andra sidan. ^^,

Dagen började bra, med soffmys och frukost.
Sedan lämnade jag honom på dagis och han började leka på en gång med en kompis.
Det glädjer mitt mammahjärta!

Efter det gick jag hem, drack kaffe och möblerade om i skruttens rum.
Funderat det senaste på om han och jag kanske ska byta rum.
Han har mer saker än vad jag har, så det är väl inte mer än rätt att ungen får största rummet? : )
Mja, jag och han får diskutera det där. Så får vi se. Än så länge bara planer.
(Det värsta är ju att jag måste bröta iväg den bruna, tunga, hemska hylljäveln igen i så fall. Haha.)

Vart iväg på "intervju" också. Och vet ni vad?
Jag tror jag fick det!
Förvisso ett till timvik, men jag tror jag kommer trivas riktigt bra!

Efter det vart det tvättid och sedan hämta lillgrisen.
Sedan skuttade vi lite ute i solen, innan det var dags att greja med tvätten igen.

Mjao. Fin dag som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0