Mysfredag på vårat vis.

Jag och Zion har en riktig mysfredag. :)
Började dagen med lite soffmys och frukost till Bamse.
Sedan vart det att spela spel, måla med vattenfärg och pärla på pärlplatta.

Zion fick bestämma lunch; makaroner och fiskbullar.
Uäääh enligt min åsikt. Men han älskar det.
Så jag åt lite makaroner bara. >_<

Sedan satte vi oss och pusslade. Ungen är inte ens fyra år och pusslar pussel med 60bitar, alldeles själv! Stolt mamma? Åh ja..
Och lekte med bilar gjorde vi en stund också.

Efter det så kollade vi lite till på Bamse och nu håller vi på och gör middag.
Kotlett (som legat i marinad sedan igår), crisscuts och grönsaker. Mums!
Vi hjälps självklart åt att laga maten också. Han är duktig den lille grisen! :)

Precis satt på en Smurf-film också. På VHS. Myspys!

smurfar



På allt det här har jag även hunnit med dammsugning, disk och lite ihopplockning.
Är man skillad så är man. ;)


Nej, dags att se om ugnen är tillräckligt varm! =)
Bye. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0