Kroppen.

Helt seriöst så börjar jag älska min kropp mer och mer nu.
Det känns som att jag börjar gå upp i vikt. Äntligen!!
Stävat efter att gå upp i vikt i snart fyra år.
Som minst vägde jag 42, sedan vågade jag inte väga mig fören jag såg att jag gått upp i vikt.
Jag gick inte ner i vikt frivilligt, utan när jag ammade Zion, så vart jag bara mindre och mindre. Trots att jag åt som en liten häst.

Så under de här åren har jag lyckat gå upp 7-8kg i alla fall.
Och jag är inte nöjd än.

Men jag börjar äntligen passa i mina jeans igen.
Och jag börjar även få tillbaka mina magmuskler igen.
Det är inte bara skinn och ben längre.
Inte för att det är speciellt mycket fett nu heller. (haha!) Men det börjar gå uppåt i alla fall.

Så en mycket nöjd tjej just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0