Urmysig dag.

Haft en urmysig dag idag.
Låg och kollade på barnprogram med grisen på förmiddagen.
Sedan kom syster L förbi och spelade Skip-bo med mig på en kopp.
Efter det åt jag och grisen lunch och sedan gick vi ut och lekte i solen.
Svinkallt, men det gjorde ingenting, jag hade med mig en kopp kaffe ut. ;)
Efter ett tag gick vi in och vilade, för att sedan gå ut.
Träffade Ankan och hennes dotter, mycket trevligt.
De lekte ute ett bra tag, sedan så gick jag och grisen hem. För att morbror J och karln skulle komma hem.
Sebbe följde även med. Alltid trevligt att träffa den filuren, min sekundära älskling. Hahah.
Nu hamnade jag vid datorn, för första gången idag.
Medan Lillgris och morbror J är ute och cyklar.
Funderar på att be honom köra till affären, så jag kan handla helgmys till mig.
Karln skulle ut med Sebbe ikväll, så jag blir "ensam" när grisen har somnat.
Blir väl att sitta här under kvällen antar jag. Haha.
Varför är datorn alltid så underhållande?
Hoppas ni har haft en lika fin dag som jag har haft!
Tänk att humöret kan ändras så snabbt, med tanke på ångesten igår.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0