Trevlig dag.

Haft en trevlig dag idag, dock vart jag sur som häxansurtant ungefär.
Men överlag så har det ju iallafall varit bra. :)

Gick hem till syster L direkt efter frukost, kollade på Nasse och tog en kopp.
(Ovanligt? Nej.) Haha.
Sedan åkte vi till tattarvara. (Ta-Till-Vara).
Handlade ett pc-spel (baldurs gate), ett serveringsfat/uppläggningsfat och tre assietter.
Det sistnämnda var till morbror. : )

Servering/uppläggningsfatet var till tradera.
Syrran köpte några tidningar och ett fat, som vi också la in på tradera.
Tänkte se om vem som tjänade bäst/minst på det.
Lite rolig grej sådär bara. Haha. ^^
Sedan åkte vi och lämnade tallrikarna till morbror, på hans jobb.
Sa hej och åkte till ica. Köpte mig en rosa söt mössa. Bild kommer säkert framöver.
EFter det skjussade syster mig till staden.

Skulle in på arbetsförmedlingen och höra om jag kunde få en utbildning.
Men ICKE! Jävla as.
Blir så otroligt irriterad på skiten, det finns folk som inte vill jobba.
Sedan de som vill jobba och verkligen behöver utbildningen för att kunna fortsätta.
Och inte fan får man någon hjälp! IDIOTER!!!
Sen hem till syster igen, tog en kopp och spelade kalaha.
Efter några omgångar vart jag hungrig och gick hem och lagade mat.
Ugnsfalukorv med ketchup, lök, grädde, fetaost och paprika. Gott som tusan vart det.

Och just nu sitter jag här och saknar min gris.
Väntar även på att karln ska komma hem, och se om Sebbe skulle komma hit och dricka grogg med mig på ett parti monopol! :) Hahah.
Hoppas ni har haft en bra dag. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0