Toppenhelg

Haft en fin helg.
I fredags så sov jag hos Emma, fixade lite inför lördagens loppis och sådär.
Lillgrisen sov hos min morbror då. Ovanligt under helgen va?
Och nej, det är inte jag som frågar, utan för Zion vill sova där och frågar själv.

På lördagsmorgonen åkte vi till loppisen, grejade och stod i.
Fick faktiskt en liten slant. Plus att jag vart av med lite bebiskläder! :)
Sedan vart det ner på stan och systemet. (Och där försvann min förtjänst, plus lite mer därtill. Galet dyrt är vad det är!)
Sen en vända till pappa på middag. Mums. Träffade brorsans fru och min brorson, morbror och lillgris och självklart pappa m. fru! :)
Lillgrisen fick ett par fotbollsskydd (sådanadära man har på benen) av mig. Han vart superglad.
Är så jävla kul att köpa saker åt honom, för han vissar verkligen tacksamhet.
"Tack mamma, vad du är snäll!"

Sedan lämna cigg till min vackra karl.
Hämta kläder/skor och sedan iväg till Emma igen.
(Grisen ville sova hos morbror en natt till.)
Sminkade oss, drack gott och sedan utgång.
Första gången hon gick ut, sedan hon fick barn.
Var supertrevligt. =)
fdfd

Som sagt. En fin helg.
Men tog faktiskt inte slut här inte.

Igår (söndag) så vaknade jag pigg och glad klockan nio ungefär.
Låg i soffan och spelade lite dator.
På eftermiddagen åkte jag hem till Marielle. Busade med hennes barn och åt äppelpaj.
Och skvaller i mängder. Vi är skvallertanterdelux! ;) Hahah.

Efter det hämtade morbror och Zion upp mig.
De hade varit på mcdonalds och ätit innan och tagit med mat åt mig.
Vrålhungris, så vräkte i mig det i bilen påväg till Emma för att hämta upp mina grejer.
Sedan hämtade vi upp Sebbe.

Åkte hem och Zion var pigg och ville busa en massa, så han kom inte i säng förens sent.
Tokungen!
Sedan satt jag och Sebbe oss och spelade faxandu. Skitkul! :)
Synd bara att vi fastnade på ett ställe och bara tokvägrade att klara det. Hahaha.
Men får försöka en annan gång! :)

Så ja. Jag har haft en toppenhelg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0