Ny soffa =)

Äntligen har jag fått en annan soffa. Hatade den blå!
Familjen Å, skulle byta soffa. Så vi fick deras gamla.
Den är superskön! Fin är den också.
Plus att med min fotpall, så ser det ut som en divansoffa. Det gillas!

Vardagsrummet ser så mycket ljusare ut också. Och det är ju inte helt fel det heller!
Borde åka till IKEA någon dag, leta efter någon fin tvmöbel, eller liknande.
Helst i mörkbrunt trä. För det gillar jag mest! :)
Kanske borde kolla deras hemsida, om det finns något liknande. =)
Annars gör jag inte mycket, sitter här och har kollat på dobidoo på svtplay.
Om jag är en gammal tant? JAPP! Haha.
Engelska antikrundan slinker gärna ner framför mina ögon också. Så ja, tant i förtid!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska väl mest ta det lugnt.
Karln och Sebbe är ute och plockar svamp, så hoppas på att de hittar massvis.
Svamp är mums, så kanske man kan fixa en trevlig liten middag med svampsås! Låter inte fel! :)

Hoppas ni har det bra.
Bye. :*

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej!

Jag har en tävling just nu i min blogg, sponsrad av Barnskobutiken - du har möjlighet att vinna en presentkod på 500:- i deras butik: Barnskobutiken.se

Kika in här: http://saabiina.blogg.se/2011/october/10-oktober-11-vinn-presentkort.html

och va med du också! (:

2011-10-11 @ 09:37:00
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0