iiih. =)

Så jävla skönt är det att ha grisen hemma igen.
(Nog för att han är kidnappad just nu men.)
Fan vad jag hade längtat efter morgonen, när han kommer in och väcker mig.
Pussar på mig och säger att han älskar mig. =)

fast direkt efter vilostunden efter lunch, så kidnappade karln och Sebbe honom.
Så han fick leka med kaninen och ormarna antar jag.  =)
Han var superglad över att få umgås med Sebbe och karln. (De stora grabbarna liksom.)
Skuttade runt här hemma och kollade ut genom fönstret HELA tiden, för att se när de kom. =)

Men snart kommer de hem.
Middagen står färdig. Jävla duktig jag är.
Vart någon konstig köttfärssås. Gott var det iallafall.
Sötsursåsröra med stekt köttfärs i. NomNom! =)
Ibland lyckas jag bra i alla fall. Tur det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0