God förmiddag!

God förmiddag! :)
Nu sitter jag här och latar mig framför lite zuma. ;)
Har lämnat grisen på dagis och tagit en morgonpromenad till lidl.
Köpte energidryck och trasor, samt rengöringsmedel.

Ska nämligen fortsätta städa idag, när jag piggnat till.
Började tokstäda köket igår.
Skurade luckor, bänkar, bordet och stolarna.
Det luktar riktigt gott när man kommer in i köket.

Så ska fortsätta skurandet och grejer snart.
Sedan blir det väl att fortsätta med nästa rum, och nästa, och nästa.
Men en sak i taget. Annars brukar jag ju städa alla rummen på en gång.
Och det slutar ju ALLTID i kaos. Haha.
Nej, nu ska jag spela lite mer, innan jag tar tag i verkligheten.
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0