Dagen.

Ligger i sängen och är seg, men ska orka mig in i duschen om en stund.
Idag har jag umgåtts med syster. Druckit en kopp chockladcapuccino och kollat på nasse.
(Som förövrigt är världens bästa barnprogram.)
hjj
Nasse.
Efter det tog vi bilen till Tattarvara. (Ta-till-vara)
Hittade en fin kopp, så jag kan bjuda min far på en halv kopp kaffe när han någon gång kommer på besök.
Haha, man kan hitta många lustiga/onödiga grejer det. Det gillas! :)
Sedan vart det hem och ligga och lata sig innan jag skulle hämta grisen på dagis.
Gick efteråt hem till syster igen och åt mellis.
Macka, capuccino (grisen fick blom-te!) och ett pepparkaksflarn! :)
Sedan latade vi oss innan vi åkte och bytte till vinterdäck på systers bil.
Tror ni grisen älskade det eller? ;)

Stod även en ambulans i morbrors verkstad, som grisen tyckte var yber-intressant.
Dock vågade han inte sitta i den, men han frågade massor och kollade in i förarkupén (eller vad fan man nu kallar det!)
Och även in där båren ligger.
Han älskar verkligen allt som har med fordon att göra.
Tokgrisen, tur att han har mormors-bror (min morbror) som är mekaniker, så han får se sådana saker.
:)
Sedan vart det hem och göra middag/kvällsmat. Vart köttfärssås och som vanligt tycker jag det smakade skit.
Varken karln eller jag kan laga det. Skit-störande! För hur svårt är det egentligen? Suck!
EFter det så lekte grisen och morbror en stund och sedan läste morbror böcker till grisen somnade.
Precis så som jag hade det när jag var liten, sjukt mysigt! :)

Hoppas ni också haft en bra dag.
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0