Svammel

Börjar inlägget med att skriva Grattis brors fru som fyller tjugofem idag! =)
För övrigt är jag helt slut.
Precis burit upp massor utav kartonger upp på vinden.
Är stressad som en tok, varför sitter jag då här?  Haha.

Idag kommer svärmor och karlns lillebror på besök och ska vara här i veckan.
Så städar, städar och donar. Men verkar fan aldrig bli klart. Skumt det där.
Grisen är på dagis nu, så jag kan städa i min ensamhet. Precis som jag vill ha det.
Hatar att ha folk omkring mig när jag ska städa.
Städar jag ensam, så får jag allt där jag vill ha det. ;)
Så länge karln inte har något emot det, så känns det rätt skönt.
Musiken på och bara jag som tokstädar bort all ångest. Så in i helvete skönt.

Är så mycket som händer omkring mig nu, inga detaljer.
Men mitt huvud känns som att det ska sprängas av alla jävla tankar.
Men jag klarar det här, jag vet det.
Jag klarar vad som helst, bara jag ger mig fan på det. Och det vet jag om.
Det är bara det att huvudet tänker inte alltid som jag vill. 
Ahh, svårt att förklara för de som inte förstår ångest.

Men ni kanske fattar ändå? ^^

Vart massa svammel nu märker jag.
Men, men.

Hoppas ni har det bra.
Jag ska nu gå och diska upp i köket innan jag fortsätter någonstans i lägenheten.
Bye :*

Kommentarer
Postat av: Mams

Tänk en tanke i taget! Sortera den i skräp, användbart eller livsviktigt och jobba efter det!

Puss

2011-11-01 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0