Oångest

Än så länge har jag inte hunnit få någon ångest idag. Tummen upp för det.
De stunderna är skönt, när man inte känner någon oro alls, utan bara kan vara.
Utan en massa tankar som stör en.

Sitter i sängen och väntar på att Zion slutar dagis, så jag kan få hämta honom.
Vi ska till affären efteråt och handla lite till vildsvinsgrytan som ska göras senare.
Emma, Tim och Wilgot kommer också förbi på en bit mat. Så då är det ju bäst att jag kan göra iordning något. Haha.
Så ska väl snabbstäda lite grann i köket och vardagsrummet. Så man får plats. ;)

Väntar även på att posten ska komma, så jag vet hur mycket jag får i lön den här månaden.
Alla små slantar är välkomna, hur små de än må vara. ; )
Betalade räkningarna förut. Usch. SWOOOOSH sa det, så försvann nästintill ALLA pengar.
Ja, men det är tur att man har mat i frysen iallafall. ; ) Hahah.
(Tur man kan skratta åt det just nu i alla fall.)
Nä, men vi klarar oss. Snålar man på pengarna. Så klarar man sig. :)
Allt går, bara man vill. Eller hur?
Och så länge Grisen har hela/rena kläder och mat, så är jag nöjd.
Tur att jag är ganska så ekonomisk. :)
Perfekta månaden att dra ner på snusningen. Japp!
Har inte mycket annat till val. Men det är ju som det är.
Det är ju inte prio ett direkt att jag ska ha snus. Haha. :)

Nej. Dags att spela Zuma, för att sedan städa! :)
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0