Hemma hos fader.

Sitter hemma hos pappa (som förövrigt är jävligt osocial och ligger inne i sängen och glor på tv.) och degar.
Ska snart iväg till affären, handla maaaat. Är jävligt hungrig!
Åkte hit och drack lite kaffe, så nu blir det snart iväg.
Zion och ligger inne bredvid sin morfar och säger varför, sjuttioelva gånger.

Vad är det med den frågan och barn? (ja, jag vet svaret. Men endå.)
Den är sjukt störande, inte de första trettio gångerna, men resterande gånger. Man vill bara springa iväg och skjuta huvudet av sig. Typ iallafall. :P Hahah.


ÅÅÅh, sov som en stock bredvid min karl inatt. Inte sovit så skönt på jag vet inte hur länge.
Myspys, jag fick ligga på "hans" sida av sängen så han kunde hålla om mig när vi kollade på film. Mmm, det gillas.
Sötgröt!


Nej. nu ska jag kika efter lite julklappar.
Grisen har skrivit en början på önskelista i alla fall. Eller ja, han skrev sitt namn och jag fick skriva det han ville ha. =)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0