Helgen.

Gräsänka fram till jul typ, hmm. Hur det känns?
Ensamt.
Men jag och lillgris har ju varandra i alla fall, så det är ju bra! :)
Känns dock väldigt konstigt, så länge har jag aldrig varit "ensam".
Men jag och grisen kommer ha fullt upp, så det är okej.
Imorgon ska vi putsa och städa (efter jobb och dagis.), sedan blir det att ta fram alla advent och julsaker.
Det ser han fram emot. Så rätt mysigt. =)

Fick en påse lussebullar (inte katter alltså, utan verkligen BULLAR!)  av pappa och hans fru.  Så vi kan riktigt adventsmysa i förväg. =)
Sen så kommer även en gammal barndomskompis hit och fikar på eftermiddagen. Så ska bli skoj! =)
Och på fredag jobbar jag nio till sex. Ska bli riktigt roligt, men jag kommer nog vara död som en makrill efteråt.
Grisen blir hämtad av morbror istället, så slipper han gå på dagis så himla länge, så jag sover hos bror med fru då.
Ska vara barnvakt åt min lilla valross på lördagen, när bror med fru ska till ikea.
Skojsigt. Och mysigt.
På kvällen vet jag väl inte riktigt vad som händer, ska väl försöka ta mig hem. Men grisen sover nog hos morbror en natt till då skulle jag tro.
Så blir riktigt ensamt här hemma! Men kommer säkert somna som en stock när jag kommer innanför dörren.  Haha.
Borta bra, men hemma bäst. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0