Den sprang ifrån mig!

Hoppsan, vad klockan sprang ifrån mig. Det här går ju inte.
Dock jävligt skönt att jag och grisen vaknar när vi vaknar imorgon. (Det vill säga runt åtta.)
Han börjar inte förskolan fören klockan två imorgon, och jag börjar jobba klockan tre.
Skönt, skönt.

Så blir till att lämna honom, sedan hem och fixa iordning mig för jobbet. =)
Morbror hämtar grisen imorgon på förskolan, så slipper han vara där tills klockan halv sju. Skönt!
Och imorgon kommer äntligen min karl hem. Jävla bajs att vi sprang om varandra. Haha.

Men imorgon kommer han hem och då ska jag nog pussa sönder honom, i miniatyrbitar.
För att sedan pussa ihop honom igen. Låter bra det!

Och nu svamlar jag en massa, så är nog Jävligt trött.
Så godnatt mina vänner.
Hoppas ni sover gott inatt, det ska jag göra. Annars blir jag arg och sur. :)
Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0