Dålig update.

Nu har jag vart jävelusiskt dålig på att skriva.
Men jag har inte haft tid.
Svärmor var ju på besök, så umgicks med henne.
Sedan följde jag med henne till Lidköping. Umgicks med Sz och svärmor en massa.
Underbart! :)

Dock tappade jag rösten, så jag inte kunde prata ordentligt. Assegt! =(
Men det hindrade inte mig från att umgås, eller från att hälsa på på Gevalis. (Den verksamheten som jag gick på förut.)
Hindrade mig inte heller från att festa, dock har jag nog aldrig varit så tyst någongång som jag var på bowlingen. men, men. Var trevligt i alla fall. =)

Sedan åkte jag hem till Mamma. Älskade fina, underbara mamma. =)
Dock är hon på jobbet nu och Linnea åkte precis till jobbet hon också.
Så nu sitter jag här med fulhunden och glor. Lite segt.
Men tror mammsen slutar om en halvtimme eller något och då kommer ju de tre små hem också.
(Inte för att de är speciellt små längre. Herreminjävlagud vad tiden går snabbt. Tvillingarna föddes väl nyss? De är tio nu! Galet! Och plutt-fideli är åtta. Vart tar tiden vägen??!)


Imorgon ska jag äntligen hämta min älskade gris. Underbart!
Saknar han som fan! Den finaste, underbara ungen! <3

Nej, nu ska jag spela ett letar-spel.
Hoppas ni har  det bra. =)
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0