Bra dag.

Haft en mycket trevlig arbetsdag idag.
Var iväg till ett annat gruppboende (ja, jag har alltså timvik på ett gruppboende.) och sjöng och hade det trevligt.
Sedan vart det hem till vårat Gb och föra in lite i pärmar och sådant nödvändigt.
Sedan slutade jag. Haha.
En mjukstart inför kommande arbetspass, det gillas! :)
Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag.
Var till affären och lämnade grisen på förskolan.
Sedan gick jag hem till Miikh på kaffe och sedan till jobbet.

Och nu ligger jag här, passar på innan karln går och lägger sig. ;D
Han ska ju upp sjukt tidigt imorgon. Tycker nästan synd om honom, men bara nästan. ;D haha.

Hoppas ni haft en bra dag. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0