Underbar dag.

Haft en helt underbar dag idag.
Dagen började klockan åtta, väntade till Lillgrisen vaknade. Sedan vart det frukost.
Efter frukosten gick vi ut i solen, blåste såpbubblor och spelade bandy! :)
Riktigt mysigt.

Sedan kom morbror J ut och då ville Lillgrisen ha med honom till lekplatsen.
Lillgrisen cyklade dit med sällskap av honom.
Då passade jag på att sola och bara ha det gott i solen.



Sedan kom Lillgris och morbror J tillbaka.
Så då vart det att blåsa ännu mer såpbubblor och sparka lite fotboll. :)

Lillgrisen åt pannkaka till lunch (hans favoriträtt), sedan åkte vi till Bror B och hans fru M.
Hon hade ljusparty! :) Jag köpte bara 12st teljus med svart körsbärs doft. Mumsigt!
Plus att jag vann ett ljus med jordgubb/rabarber doft. =)

Umgicks med dem hela eftermiddagen. Grillade älgkött och hade det helt fint.
Jag som älskar älg. Så jävla underbart gott. =)

Kom precis hem, kastat Lillgrisen i ett snabb-bad och sedan ska han skutta i säng.
Själv ska jag kolla efter sommarkläder åt skruttungen! =)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0