Trött i mössan.

Jisses, är jätte trött just nu. Men tänkte vänta på att karln ska komma hem. =)
Dagen idag har varit fin, eller ja... vädret hade ju kunnat vara bättre.
Regn, åska och blixtar.. Lillgris tyckte ju i alla fall om det. Haha.

Vi har spenderat eftermiddagen i lägenheten. Pillat och donat i köket lite grann. :)
(Som ni ser i inlägget under.)

Annars har det inte hänt så mycket. Fiskat en massa och bara haft det skönt nu i veckan.
Superhärligt! =)

Och mina tankar har gått till min fina fru, Sz idag.
Jag hoppas att allt gick fint och lugnt till.
Jag saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: sussi

allt gick jätte bra,, det var fint å smidigt å trevligt,,, mkt tårar oxå för den delen! puss=) <3

2011-05-13 @ 12:50:50
URL: http://susenbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0