Regn, regn, regn!

Tjosan i trosan!
(Guud så käckt det lät. Haha. Eller ja, ganska fånigt faktiskt!)

Sitter och tittar ut på regnet, fy fan!
Vart tog min sol vägen? Såhär kan det ju inte fortsätta.
I så fall får jag ju ta och sola en kvart i solarium. Vill ju inte tappa all min färg!


Idag blir det in till stan, till soc och sedan lägenheten.
Ska sova där inatt, för ska upp till arbetsförmedligen imorgon.
Hmm. Funderar ju på att börja plugga, känns som en bra idé.
Eller ja. Snarare ett måste. Kommer ha svårt att få jobb i vilket fall.

Att ha barn är inte alltid ett plus.
Men hellre lever jag fattig med ett barn, än att vara rik utan.
För att jag skulle aldrig må såhär bra utan min Lillgris!


I helgen kommer Lillgris Moffe. (Min Mammas karl.)
Han ska komma upp med ett lass grejer som vi haft ståendes där. Skönt!
Kanske man kan få lite mer ordning i kaoset? ;)

Sedan följer vi med honom till kusten.
Lillgris ska till sin far och jag tänker umgås med min älskade mor, hennes karl och mina småsyskon!
Guud vad jag saknar dem, allihopa!

Vad har ni för planer i veckan då?

Bye.

Kommentarer
Postat av: ida

Jalla jalla kompis. Då måste ni svänga förbi karlstad!

2011-05-17 @ 01:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0