Nappincident!

Jag är stolt som en tupp över min Lillgris.
Dock vill han nu bli kallad STORgris. Men det vet jag inte om jag vill gå med på. ;)

Det här är TREDJE natten han sover utan napp!
Helt galet, och det går ganska smidigt faktiskt. Det gillas!

Var inte meningen att han skulle sluta med napp. Men när han satt på toaletten härom kvällen.
Så råkade han tappa ner sin älskade napp i toaletten.. Och det var inte kissat han hade gjort om jag säger så.
(Nog för att det inte hade spelat någon roll, den hade ändå slängts. Men i alla fall.)
Stackarn vart helt förkrossad och självklart hade ju affären stängt, så han fick somna utan napp.
Lite kinkig var han ju, men han kunde ändå inte låta bli att fnissa lite grann åt att det kom bajs på nappen.
Sötungen där!

Sedan har det rullat på, vi har nappar hemma nu. I nödfall.
Men vi ska testa och se hur det går utan!
Och det kommer nog gå galant! För han är så stolt när han säger att han är en stor pojke som kan sova utan nappen! =)

Guud vad töntigt stolt man blir som mamma ibland. ;)

<3

Kommentarer
Postat av: S.

test

2011-05-13 @ 10:52:01
URL: http://imyourheartache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0