I en stor röra.

Sitter i en stor röra. Allt är upp och ner.
Svårt att få allt i ordning, när man inte har alla möbler och alla grejer här.

Men köket börjar bli bra i alla fall. Är lite småpyssel som behövs.
Ska köpa en svart löpare, en svart matta och en vit vägghylla.
Samt leta upp mina köksgardiner.
(Och som jag skrev i förra inlägget: Kakel och en ny bänkskiva kommer nästa vecka.)
Sedan tror jag faktiskt att jag är nöjd med mitt kök. :)

Nästa projekt blir nog badrummet, för det är också snart som jag vill ha det.
Ska försöka hitta en lila kruka (inklusive en palm eller något.) och ett lila duschdraperi.
Sedan är nog badrummet som det ska vara också.

Lillgrisens rum står också på schemat.
Ska försöka hitta på hans tavlor och grejer. Samt vika in alla hans kläder i garderoben.
Temat i hans rum är blått. Inte för att han är pojke, utan för att hans säng och tavelramar just råkar vara blåa.
Tänkte kika efter lite fina väggdekorationer till hans rum också, något som är typiskt Lillgris.
Helikopter, traktor eller något sådant kanske? Det är ju vad han gillar. Haha.
Hur han nu har kunnat börja tycka om något sådant! :P

Vardagsrummet och mitt och karlns sovrum är senare projekt.
Har inte riktigt kommit fram till hur jag vill ha det i något av de rummen. Men det kommer väl. :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0