Hos mamma.

Sitter nu hemma hos mamma, känns bra att vara här.
Kom hit igår, efter en låång biltur, träffade älskade syster och sedan lämna grisen och sedan framme! =)
Som vanligt vill jag inte släppa ifrån mig Lillgris. Ett hejdå är otroligt jobbigt.
Jag vill ju bara ha honom nära och krama och pussas hur mycket som helst.
Ska hämta honom på lördag. Hur kan en vecka kännas så långt?



Idag har jag, mamms och Tajja varit på Tanumsstrand och handlat lite.
Mamma köpte löparskor och lite kläder.
Tajja fick en tröja.
Och jag fick ett par trekvartsbyxor och en tröja.Tack mamma! <3

Sedan åkte jag ner till kiosken, köpte snus och kollade in hur de hade byggt om.
Såg kanoners ut. Så där blir det nog en öl någon dag. Bara för sakens skull. Haha

Efter det kom älskade L och hennes syster M och hälsade på.
Kaffemys och samtal vid köksbordet. Som det brukar vara.
Man kan inget annat än älska det! :)

Nej, nu ska jag kolla på skor på nätet och drömma mig bort till skolandet. ;)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0