Trött.

Jag är trött, önskar att jag kunde vila ut ordentligt. Men nej...
Men jag är glad över de timmar jag kan sova, för det fanns tider då jag sov var tredje dag.
Så att sova varje dag, om de så bara är ett par timmar är inget jag ska klaga över egentligen.
Men man är ju en människa (Sägs det), så att... alltid önskar man sig det bättre. ;)

Har två sjuka karlar här hemma. Den större vet jag inte riktigt vad det var, han hade i alla fall super ont i huvudet.
Och den mindre varianten är hängig, snorig, gnällig och sådär. Riktigt segt! :(
Men ska sätta den lille i vagnen och gå till affären snart. Kaffet är slut (Ack och ve)!

Har inte mycket mer att skriva just nu.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0