Soligt

Fy fan vilken härlig dag.
Solen skiner och jag mår underbart bra.

Gick med grisen till dagis, sedan gick jag hem och duschade.
Traskade iväg till Sz och tog en kaffe med henne och E.
Sedan tog vi en promenad i solen.  (Synd att det ska blåsa så jävligt bara.)
Gick hem till sz igen och tog en kaffe på balkongen. Jävligt härligt!

Så kom precis hem nu, ska snart gå iväg för en timmes promenad till.
Jävlar vad hurtig jag är, haha!
Ska med andra ord hämta grisen från dagis.

Gäller att passa på att vara ute i solen nu, när den äntligen är framme! :)

Efter jag har hämtat lillgris så ska jag göra potatissoppa för första gången i mitt liv.
Hoppas på ett bra resultat, men det märker man. :)

Hoppas ni har en lika fin dag som mig! =)


(Hoppas på att snön snart är ett minne blott.. Och hoppas på att våren har kommit för att stanna.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0