Paradiset

Har inte blivit skrivet något på ett tag. Har fullt upp just nu. :)
Ska försöka ta mig tid lite oftare nu. ^^

Vi är på paradiset på jorden! (Om ni kommer ihåg vad jag menar med det.)

Lillgrisen åker skidor, skottar och busar i snön.
Och när han inte gör det, så busar han med gammelmorbror (det vill säga min morbror.).
Vi har det kanon här, lite rörigt än så länge bara. Haha. :)

I helgen (från och med idag alltså.) så ska vi sova hos syster L och hennes katter.
Medan hon är iväg till kusten. :)
Ska bli mysigt att mysa med katterna en helg. Tror Lillgrisen håller med mig faktiskt!

Ska försöka skriva lite mer senare.
Hoppas ni har det bra, för det har vi! :)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0