Kärlek

dgsgfed
(Blommorna som karln fick häromveckan.)


Min kärlek till dig är obeskrivlig.
Med dig är jag trygg, du är mannen i mitt liv.
Jag har hittat rätt, vi har hittat rätt och allt känns så jävla underbart med dig.
Snart har vi varit tillsammans i två år och jag älskar dig mer och mer för var dag som går.
Och snart har vi varit förlovade i ett år, tiden går fort.

Tyckte det kändes som igår vi förlovade oss.
Vi planerade mysig middag och myspys hemma.
Dock slutade det med att vi åt knäckebröd i soffan och kollade på en gammal otecknad disneyfilm. (Holes)
Men det var inte middagen som räknades, det var inte hur dyrt det var eller något sådant.
Det speciella var att få ha ditt namn i min ring och tvärtom. Ett löfte om att vi älskar varandra.

Du har fått mig att ändra uppfattning om saker och ting.
Jag skulle aldrig bo ihop med någon, vi bodde ihop efter någon månad bara. (på papper efter åtta månader, men inofficiellt efter två-tre månader.)
Jag skulle aldrig förlova mig med någon, och efter ett år tillsammans fick jag en ring på fingret.

Så ja, jag älskar dig över hela mitt hjärta. Du är speciell, både för mig och lillgrisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0