Idag.

Sitter nu och myser med två katter. Myspys.
Grisen sover och vi har haft en fin dag. :)

Började dagen klockan sex med att grisen ville leka med katterna.
Fick honom dock att somna om en stund.
Åt frukost och mös framför tvn, sedan lite mellanmål.
Runt elva kom morbror J och lämnade medicin, som jag glömt hemma.
Han körde oss till rusta, handlade schampoo och balsam (bobbys), samt pärmar. (Tänkte börja på nytt att samla de nya räkningarna och sådär i dem. Bättre sortering helt enkelt.)
Grisen fick även en bok med massa fordon i och leksaker. (En traktor och en lastbil.)

Sedan åkte vi hit till syster L's lägenhet igen.
Lillgrisen gick och la sig och jag somnade på soffan.

Efter vi vaknat kom Sbn hit en sväng på äckligt pulverkaffe.
Var trevligt att sitta å tjöta en stund, var ett tag sedan man såg honom.

När han åkte hem så gjorde jag å grisen mat.
Sedan kom Miikh hit. Trevligt!
Min älskade lilla Miikh. <3
Fikade lite och pratade.
Stoppade grisen i säng.
Sedan fortsatte vi umgås en stund.
Släppte in katterna och sedan gick hon hem.

Nu sitter jag och tomglor på tvn, men är bra sugen på att gå och lägga mig.
Så blir nog tidigt i säng ikväll. :)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0