Hemlig dag

Jävlar vilken dag det har varit. Fullt ös, medvetslös?
Det är ett mildt uttryck för hur jag känner just nu.
Men det kommer bli så jävla underbart när allt är klart.

Hemlighetsmakeri. Minst sagt!
Jag gillar det!! :)

Kan inte riktigt säga vad jag har gjort idag, för att inte avslöja mig.
Hmm.. Men eftermiddagen spenderades med Sz och N. Kalasfint! :)
Gjorde potatisgratäng med köttfärs i och det vart supergott.
Alla fyra åt som hästar. Åt nästan upp en hel stor form! : D
Ibland kan till och med jag laga mat verkar det som. ;)


Sedan vart det bus och stoj här, tills de gick hem.
Då hoppade en mycket övertrött kille i säng. Sötnosen!
Och jag har precis hoppat ur en skön dusch!

Ska greja lite och sedan ska jag bara slappa. Tills det är dags att hoppa i säng.
Så får även se när karln kommer hem inatt. Han är iväg på äventyr. Haha. : )

uoj
(Gammal bild på sovande gris)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0