Helgen.

Sitter i soffan och har nyss ätit frukost. (Eller ja. för typ en timme sedan.)
Lillgrisen springer runt och leker i pyjamasen. Snart dags att klä på oss.
Ja, för jag sitter i bara trosor med ett täcke på mig.

Som det ska vara på morgonen. Nog för att det är förmiddag nu, men ändå. ^^

Snart ska jag iväg på möte, sedan ska Lillgrisen åka till sin far.
Sedan blir det att greja här hemma ett tag, innan karln åker till sin far han också.
Så blir en "ensam" helg. Nog för att det nog inte blir så jätte ensamt. Haha.

I eftermiddag går jag och sz ner på stan och handlar på systemet. (Ja, för jag är faktiskt så stor.)
Och ikväll så är jag nog hemma hos henne, för ovanlighetens skull. ;)
Och imorgon kommer min humla hit. <3 Och då blir det kalajs!
"förfest" här hemma med henne och Sz, det är fint som snus det. Mina tjejor. <3
Samtidigt som jag har tvättid, haha. Hur ska det gå?!!
Sedan blir det utgång! :)

Och på söndag kommer mina hjärtan hem igen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0