Godmorgon.

Godmorgon, nu har vi varit vakna en stund.
Frukosten ligger i magen och nu väntar jag på att Lillgrisen ska vilja ta på sig något annat än pyjamas. (Hade han fått välja helt själv, så hade han haft på sig pyjamas hela dagen.)

Ska gå till dagis om ett tag, sedan möta upp sz för att sola en sväng. Skönt.
Solen skiner idag med (dock sa sz att det inte var lika skönt ute idag.) så en promenad till dagis känns inte fel! :)

Drömde att jag var på iron maiden konsert inatt, så undra om jag hoppat på karln inatt? :/
Haha, var dock massa till saker som hände i drömmen, skumma saker...
Och mimikry var förband till maiden, hmm... Tror inte det skulle hända på riktigt faktiskt. Haha.
Men i och för sig vet jag ju att Hjalles favoritband är just maiden, men ändå.

Nej, nu svamlar jag bara... Så ska kolla runt lite, så återkommer jag säkert efter solningen. :)
Bye.

htrr
(Världens finaste Brucie, omg vad snaskig han är!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0