Glad.

Åh vad glad jag vart när jag vaknade.
Min underbara fästman (gud vad fult det låter egentligen.) hade skrivit en söt lapp åt mig.
Plus laddat kaffebryggaren. Det gillas!!
Det är de små sakerna som gör det. :*
Puss på honom!

Morgonen spenderades med mys i soffan med Lillgris.
Sedan kom karlns mor och drack kaffe med oss.
Efter det så hämtade Lillgrisens far oss och åkte iväg på möte.
Och direkt efter det mötet, så sa jag hejdå till min älskade son. (Som ska vara hos sin far i en vecka nu.)
Sedan vart det ytterligare ett möte.

Promenerade hem efter det och diskade.
Så nu sitter jag med en kaffekopp och kollar på tv.
Ska väl städa lite här hemma idag med tänkte jag.
Men klockan sex är vi bjudna på fläskfilé och potatisgratäng hos karlns mor!
Kanon det! = )

Nu ska jag återgå till tvn.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0