fin dag

Jesus i min pastejlåda, vilken otroligt fin dag det har varit idag.
Har varit på bra humör, exakt hela dagen! :)

Promenader i solskenet, potatissoppa (som f.ö min karl lagade), hem till sz och bakade semlor.
Sen kom karln och Lillgris dit och fikade. Glömde helt bort tid och rum där ett tag.
Så vi traskade inte hem förens halv tio. Fattar inte hur Lillgris orkade vara pigg så länge.
Men det vart snabbt hem och borsta tänderna och kasta honom i säng. Haha.

Hoppas på att det är lika soligt imorgon med (Och att det inte blåser lika mycket som idag).
För att Lillgris ska faktiskt till dagis imorgon igen, så ska jag passa på att gå med sz till solariumet igen!
Skönt som fan.. Och jag SKA bli brun i sommar, så lika bra att börja nu. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0