Dåligt väder!

Hmm, fy tusan! Tji fick jag!!
Det var inte alls något bra väder idag, inte någonstans!
Regnet och snön har öst ner! : (

Efter jag lämnat Lillgris på dagis, så mötte jag upp sz och gick hem till mig och tog en kopp kaffe.
Efter det gick vi till solariumet.

Solade i tjugo minuter idag, tjopp sa det bara. Så försvann tiden och solariumet vart iskallt.
Synd att det ska gå så jävla snabbt, är ju så jävla skönt. Varför har jag aldrig testat innan?

Och vet ni vad?? Jag har fått färg!! Inte  mycket, men lite i alla fall. : )
Så i sommar tänker jag ha fått färg! Så det så! Hahah. : )

Efter det gick vi hem till sz, kollade på tv en stund. Sedan gick jag hem och duschade.
Satan i gatan vad skönt det var att få bort solariumlukten! :)

Sedan var det dags att gå och hämta Lillgris på dagis.
Gick hem och åt pizza, som karln hade hämtat upp.
Myste lite med grisen innan han hoppade i säng.

Nä, nu ska jag kolla lite på tv och ta det lugnt.
Hoppas ni haft en bra dag.

Bye.

Kommentarer
Postat av: sussi

SAKNAR!!!!!!!!!!! KOM HEM!!!!!!!!

2011-04-07 @ 13:03:08
URL: http://susenbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0