Veckan.

Som ni märker så är uppdateringen inte som den brukade vara.
Efter flytten, så har vi inget internet. Därav blir det nästan bara mobiluppdateringar.
Tråkigt kan jag tycka, jag som älskar att skriva av mig. Men, men.

Sitter nu hos pappa och snor hans internet.
Lillgrisen kollar på tv med honom och hans fru.

Idag har vi haft besök av svärmor, med sambo och barn. Trevligt!
Sedan åkte vi hit. Var även en sväng hos syster och drack kaffe och pratade.

Imorgon ska jag på möte, få anställningsbeviset och gå en kurs i timepool.
Blir nog bra det.
Fast har sådan ångest, för imorgon ska min älskade prinsesskatt Stella avlivas.
Jag gillar det inte, inte alls!  :(



Och i övermorgon ska jag och Lillgris följa med pappa och hans fru till furuvik.
Ska bli skoj, Lillgris kommer ju vara helt i extas över apor och andra djur.
Får se om han vågar åka lite karuseller också. ;) Haha.
Ska även vara barnvakt åt fasters gosegris på kvällen. :D

Och fredagen är väl enda dagen jag inte har något planerat.
För på lördag ska vi åka till mamma. Kusten. <3
Eller ja, Lillgris ska till hans pappa. En hel vecka utan älskade grisen igen.
Inte vad jag gillar. Men hoppas han får en trevlig vecka hos farmor och farfar. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0